მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი საგნობრივი ტრენინგების მიმდინარეობას ქუთაისში გაეცნო
სიახლეების არქივი16 ივნისი , 2016

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი, გიორგი მაჩაბელი ქუთაისის N23 საჯარო სკოლას ეწვია და საგნობრივი ტრენინგების მიმდინარეობას გაეცნო. ტრენინგს ამჟამად ის პრაქტიკოსი მასწავლებლები გადიან, რომლებიც ზაფხულში საგნის გამოცდის ჩაბარებას გეგმავენ. ტრენინგები საქართველოს მასშტაბით, ქალაქებისა და მუნიციპალიტეტების საჯარო სკოლებში მიმდინარეობს.

სატრენინგო პროგრამა პრაქტიკოსი პედაგოგების საგნობრივი ცოდნის აქტივაციის, საგნობრივი მეთოდიკის ასპექტების შესწავლისა და ზოგადი პროფესიულ უნარების განვითარების მიზნით ხორციელდება. ტრენინგის მიმდინარეობისას მასწავლებლებს ასევე შესაძლებლობა ეძლევათ, გაეცნონ საგნის გამოცდის მოთხოვნებს და დაადგინონ საკუთარი ძლიერი და სუსტი მხარეები, რათა უკეთ დაგეგმონ გამოცდებისათვის მზადების პროცესი.