მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
ახალი ტრენინგ-პროგრამა მასწავლებლის სახლში
სიახლეების არქივი30 ოქტომბერი , 2012
მასწავლებლის სახლში ახალი მიმართულების ტრენინგ-პროგრამა - „ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში სწავლისა და სწავლების ხარისხის განვითარება და შეფასება“ დაიწყო. პროგრამაში მონაწილეობენ ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების დირექტორის მოადგილეები სასწავლო დარგში. 12 დღის განმავლობაში ისინი სწავლისა და სწავლების ხარისხის განვითარების ძირითად მექანიზმებსა და  ინსტრუმენტებს  აითვისებენ. ტრენინგებზე ყურადღება გამახვილდება ისეთ თემებზე როგორიცაა: 





  • ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში სწავლისა და სწავლების ხარისხის განვითარების აუცილებლობა და  საკუთარი როლის განსაზღვრა ამ პროცესში;
  • ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში სწავლისა და სწავლების  ხარისხის განვითარების ძირითადი მექანიზმებისა და ინსტრუმენტების გაცნობა;  
  • იმ სფეროების გამოყოფა, რომელთა განვითარება ხელს უწყობს ხარისხის უზრუნველყოფას სკოლაში; 
  • სასწავლო პროცესის მონიტორინგი, ანალიზი და შეფასება, როგორც სწავლისა და სწავლების  ხარისხის განვითარების მნიშვნელოვანი ტექნოლოგიები.

ტრენინგის მონაწილეები ასევე დაეუფლებიან პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს, რაც მათ დაეხმარება მასწავლებელთა საქმიანობის შეფასებასა და კონსულტირებისაში.  მსგავსი ტრენინგების განხორციელება ხელს შეუწყობს სკოლის ბაზაზე კვალიფიციური ჯგუფების შექმნას, რომლებიც დამოუკიდებლად შეძლებენ სკოლებში განათლების ხარისხის ამაღლებას. აღნიშნული აქტივობები მნიშვნელოვანია განათლების სისტემის დეცენტრალიზაციისა და სკოლების ავტონომიურობისათვის.