მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა არაქართულენოვანი
სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამის ფარგლებში გრძელვადიანი
მეთოდური ტრენინგების ციკლის - ქართულის, როგორც მეორე ენის მეთოდიკა და ენისა
და საგნის ინტეგრირებული სწავლების სპეციფიკა - მესამე ეტაპი დაიწყო, რომელიც ქართულის, როგორც მეორე ენის სწავლების
პროცესში კითხვითი უნარ-ჩვევების განვითარების თანამედროვე მეთოდიკის გაცნობას ისახავს
მიზნად. ტრენინგს პროგრამის 105 კონსულტანტ-მასწავლებელი გაივლის.
კურსის ფარგლებში მასწავლებლებმა უკვე გაიარეს 2 ტრენინგ-მოდული, რომლის
ფარგლებში საგნის სწავლების ზოგად მეთოდებსა და ქართულის, როგორც მეორე ენის მასწავლებლის
კომპეტენციებს, ასევე მოსმენის უნარ-ჩვევების განვითარების მეთოდოლოგიას გაეცნენ. კურსის თითეულ
ეტაპზე მასწავლებლები ონლაინ-პორტალზე იმუშავებენ, ტრენინგის მიხედვით მოამზადებენ
საგაკვეთილო გეგმებს და ცენტრის ექსპერტებისგან ინდივიდუალურ კონსულტაციებსაც მიიღებენ.
არაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამა
მიზნად ისახავს სახელმწიფო ენის გაძლიერებას, არაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებელთა
პროფესიულ განვითარებას, სწავლა-სწავლების ხარისხის გაუმჯობესებას და სამოქალაქო ინტეგრაციის
პროცესის ხელშეწყობას.
|