მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
წალკაში ადგილობრივ მასწავლებელთა სამუშაო სემინარი გაიმართა
სიახლეების არქივი16 ნოემბერი , 2015

პროგრამის „ასწავლე საქართველოსთვის“ კონსულტანტ-მასწავლებლის, ნესტან მიქაძის ინიციატივით, სოფელ ხარების საჯარო სკოლისა და ადგილობრივი რესურს-ცენტრის მხარდაჭერით, წალკის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლების მასწავლებლებისთვის სემინარი გაიმართა.

სემინარზე მასწავლებლებმა სასწავლო პროცესის სხვადასხვა მნიშვნელოვან კომპონენტებსა და მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის ფარგლებში მიმდინარე საქმიანობაზე იმსჯელეს.

ღონისძიებაზე წარმოდგენილი იყო მოხსენებები ინტეგრირებული გაკვეთილის დანიშნულების, პორტფოლიოს წარმოების, კლასკომპლექტებში მუშაობის სტრატეგიის, სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებისა და სხვა საკითხების შესახებ.

სემინარის მიზანი იყო მონაწილეებს მიეღოთ მეტი თეორიული ცოდნა და განახლებული ინფორმაცია ზემოთხსენებულ საკითხებზე.