მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა ტრენერ-კონსულტანტები შეარჩია
სიახლეების არქივი21 ივნისი , 2015
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის ეფექტიანად დანერგვის მიზნით, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულის ცენტრის მუდმივმოქმედმა საკონკურსო-საატესტაციო კომისიამ 45 ტრენერ-კონსულტანტი შეარჩია. აღნიშნული ტრენერ-კონსულტანტები სქემის დანერგვის პროცესში კონსულტაციას გაუწევენ სკოლებსა და მასწავლებლებს და მათი საჭიროებებიდან გამომდინარე ჩაატარებენ ტრენინგებს.

საკონკურსო-საატესტაციო კომისიის შემადგენლობაში შედიოდა ცენტრის ხელმძღვანელობა, მოწვეული ექსპერტ-კონსულტანტები და მასწავლებელთა და მეცნიერთა პროფესიული კავშირის წარმომადგენელი.

ცენტრმა აღნიშნული ტრენერ-კონსულტანტები ჯგუფური გასაუბრების ფორმატით შეარჩია. გასაუბრებამდე კონკურსანტებს ცენტრმა წინასწარ მიაწოდა მიმართულებების თემატიკა, რასაც ეფუძნებოდა საკონკურსო შეკითხვები, რომელსაც კონკურსანტები შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით პასუხობდნენ. მიმართულებები მოიცავდა მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის, ზრდასრულთა განათლებისა და მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის საკითხებს. კანდიდატებს საშუალება ჰქონდათ მოესმინათ სხვა კონკურსანტების პასუხებისთვისაც. კონკურსის აღნიშნულმა ფორმატმა ხელი შეუწყო პროცესის ღიაობას და გამჭირვალობას, რაც ცენტრის უმთავრესი პრიორიტეტია, გარდა ამისა, მუდმივმოქმედ კომისიას შესაძლებლობა მისცა უკეთ შეეფასებინა კანდიდატების პრეზენტაბელურობა და ის ძირითადი უნარები, რაც აუცილებელია ტრენერ-კონსულტანტის პოზიციის დასაკავებლად.

შეფასების პროცესში კონკურსანტის პროფესიულ გამოცდილებასთან და უნარებთან ერთად, გათვალისწინებული იყო ეთნიკურ უმცირესობებთან მუშაობის გამოცდილება (მათ შორის უმცირესობების მშობლიური ენის ფლობა) და გეოგრაფიული არეალი, რაც საქართველოს მასშტაბით ყველა სკოლასთან მუშაობის შესაძლებლობას ქმნის.

ცხადია, კონკურსის არსებული შედეგი არ ნიშნავს, რომ კონკურსზე არ იყვნენ სხვა ღირსეული კანდიდატები, თუმცა კონკურსი მაღალი კონკურენციის პირობებში ჩატარდა: ცენტრში შემოსული იყო 500-მდე განაცხადი, გასაუბრების ეტაპზე გადავიდა 395 კანდიდატი და მათგან ამ ეტაპზე შეირჩა 45 ტრენერ-კონსულტანტი. გარდა ამისა, კონკურსის ფარგლებში კანდიდატთა მაღალმა აქტივობამ ცენტრს მისცა შესაძლებლობა, შეექმნა პროფესიონალთა საინფორმაციო ბაზა მათთან შემდგომი თანამშრომლობის მიზნით, რაც გულისხმობს ცენტრის საჭიროებებიდან გამომდინარე, 2015-2016 წლების განმავლობაში ცენტრის მიერ დაგეგმილი აქტივობების ფარგლებში მათთან შრომითი ურთიერთობების დამყარებას.