მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
სტაჟირება ინგლისში
სიახლეების არქივი15 დეკემბერი , 2014

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა ინგლისური ენის 20 მასწავლებელი დიდ ბრიტანეთში სტაჟირებაზე გაუშვა.

მასწავლებლებმა ორ ჯგუფად გაიარეს ორ კვირიანი სტაჟირება ლონდონის  „უიმბლდონის ინგლისური ენის სკოლასა“ და ნოტინგჰემის „ნიუ კოლეჯ ნოტინგჰემში“, სადაც მათ ტრენინგებს უცხოელი ექსპერტები უტარებდნენ. ორივე სკოლამ კურსი სპეციალურად ქართველი მასწავლებლებისთვის შექმნა მათი საჭიროებების გათვალისწინებით, სადაც განსაკუთრებულად ყურადღება გამახვილდა:

  • ენის სწავლების უახლოეს მეთოდებზე;
  • მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებაზე;
  • შერეული შესაძლებლობების მოსწავლეებით დაკომპლექტებული დიდი კლასების სწავლებაზე.

 

ასევე, მასწავლებლებს საშუალება ჰქონდათ სტაჟირების გავლისას დაკვირვებოდნენ ინგლისელი პედაგოგების მიერ ჩატარებულ გაკვეთილებს და შემდგომ მოეხდინათ მისი ანალიზი.

მასწავლებლები შეირჩნენ თბილისიდან და საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებიდან წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.

საქართველოში დაბრუნებულ მასწავლებლებს საშუალება ექნებათ თავიანთი გამოცდილება გაუზიარონ კოლეგებს.