მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
ახალი სასწავლო მოდულის ტრენინგები გურჯაანში
სიახლეების არქივი05 აპრილი , 2014
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა ახალი სასწავლო მოდული შექმნა, რომლის ტრენინგებიც უკვე დაწყებულია. „შებრუნებული საკლასო ოთახი“-ამ სახელწოდების ტრენინგებს გურჯაანის რაიონის დაწყებითი კლასების მასწავლებლები გადიან.

მოდული დაწყებით კლასებში სწავლების განსხვავებული მეთოდის დანერგვას ითვალისწინებს, რომლის მიხედვითაც პედაგოგი ახალ მასალას საკლასო ოთახის ნაცვლად მის მიერვე მომზადებული ვიდეოგაკვეთილის საშუალებით ხსნის, რომელსაც მოსწავლეებს სახლში ატანს. მეორე დღეს კი ბავშვები დამოუკიდებლად ნასწავლ მასალას პედაგოგთან ერთად განიხილავენ და დეტალურად ამუშავებენ.

„შებრუნებული საკლასო ოთახი“-ის მეთოდით სწავლება მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებში წარმატებით არის დანერგილი, მათ შორის აშშ-სა, დიდ ბრიტანეთში. საქართველოში აღნიშნული მოდული ტრენინგების დასრულების შემდეგ დაინერგება.