მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
საჯარო ლექცია ინგლისური ენის პედაგოგებისთვის
სიახლეების არქივი10 მაისი , 2013


მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში ამერიკის საელჩოს ხელშეწყობით ინგლისური ენის მასწავლებელთათვის საჯარო ლექცია „რა უნდა იცოდეს თითოეულმა ენის მასწავლებელმა გამართულად ლაპარაკის სწავლებისათვის?“ ჩატარ.

ლექციას წარუძღვა ამერიკელი ექსპერტი, ჰავაის უნივერსიტეტის პროფესორი ჯეიმზ დინ ბრაუნი. შეხვედრაზე ყურადღება გამახვილდა ზეპირმეტყველების, წარმოთქმის, მახვილის მნიშვნელობისა და ინგლისური ენის გამართულად ლაპარაკის სწავლებისათვის საჭირო სხვადასხვა უნარებზე.

შეხვედრაზე მასწავლებლებმა კითხვები დასვეს და აღნიშნულ საკითხებთან დაკავშირებით საკუთარი მოსაზრებები გამოთქვეს.