მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
“მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარების და წინსვლის სქემის“ განხილვა
სიახლეების არქივი29 სექტემბერი , 2014
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში სპეციალური განხილვა მოეწყო, რომელზეც “მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარების და წინსვლის სქემაზე“ იმსჯელეს. შეხვედრის მთავარი თემა ის ცვლილებები იყო, რომლებიც რამდენიმე დღის წინ პარლამენტის განათლების კომიტეტმა სქემასთან დაკავშირებით რეკომენდაციები გასცა, კერძოდ:

  • პედაგოგების საფეხურებზე განაწილებასთან დაკავშირებით;
  • დოკუმენტის შინაარსის გარკვეული ასპექტები;
  • სქემის სახელწოდება.

გარდა ამისა შეხვედრის მონაწილეებმა დახურულ კარს მიღმა
სპეციალურ განხილვაზე სამუშაო ჯგუფები შექმნეს და შემდეგი მიმართულები განიხილეს:

  • მასწავლებლის მომზადების საუნივერსიტეტო პროგრამები და პროფესიის რეგულაცია;
  • უწყვეტი პროფესიული განვითარების სისტემა;
  • პროფესიული საქმიანობის შეფასება;

სამუშაო ჯგუფებში ასევე განხილული იქნა სქემის დანერგვის სამომავლო ნაბიჯები. გარდა ამისა, შემოსული რეკომენდაციები ისეთ თემებზე როგორიცაა საუნივერსიტეტო მომზადების პრობლემები, მასწავლებლის უფლების მოპოვების პროცედურები. იმსჯელა პრობლემებზე, რომლებიც უკავშირდება პედაგოგის პროფესიაში კვალიფიციური კადრების მოზიდვას და რა სტარტეგია უნდა დაისახოს სახლემწიფომ ამ პროფესიის მიმზიდველობის გასაზრდელად. განიხილეს მასწავლებლის სამსახურში დაქირავებასთან არსებული სიტუაცია და სამინისტროს მიერ შემუშავებული პრობლემის გადაჭრის გზები.

შეხვედრაში მონაწილეობდნენ წამყვანი მასწავლებლები, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს წარმომადგენლები, საქართველოში მოქმედი საერთაშორისო და ადგილობრივი საგანმანთლებლო ორგანიზაციების ექსპერტები, ცენტრის სპეციალისტები და უმაღლესი სასწავლებლების წარმომადგენლები.