მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
მასწავლებლების კონფერენცია
სიახლეების არქივი20 ივნისი , 2014
პროგრამის „ვასწავლოთ ქართული, როგორც მეორე ენა“ მოანწილეებისთვის სპეციალური კონფერენცია ჩატარდა, რომელზეც მოხსემებები თავად პროგრამის მონაწილე პედაგოგებმაც წაიკითხეს. ღონისძიება სახელწოდებით "კითხვისა და წერის მეთოდები ქართულის, როგორც მეორე ენის სწავლებაში" მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორმა გახსნა.
სამდღიანი კონფერენციის ფარგლებში ცენტრის წარმოამადგენლებმა და პროგრამის მონაწილე მასწავლებლებმა სხვადასხვა თემებზე იმსჯელეს და მოხსენებები წარმოადგინეს, მათ შორის ისეთ საკითხებზე როგორიცაა:




  • წერისა და კითხვის სწავლების ეფექტურობის ამაღლება სასწავლო პროცესში ბილინგვური ლექსიკონებისა და მულტიმედიის გამოყენების გზით;
  • ანბანის სწავლება I კლასში;
  • ქართულის, როგორც მეორე ენის, კითხვისა და წერის მეთოდები დაწყებით კლასებში;
  • ეფექტური აქტივობები კითხვის სწავლების საწყის ეტაპზე;
  • კითხვის მეთოდები მეორე ენის სწავლებისას;
  • არაქართულენოვან მოსწავლეებთან სწავლებისას წარმოქმნილი ეთიკური დილემები;
  • კითხვის უნარის განვითარება დაწყებით საფეხურზე;
  • ინტერკულტურული განათლება;
  • ინკლუზიური განათლება და სხვ.

კონფერენციას პროგრამაში ჩართული ყველა მასწავლებელი ესწრებოდა.