მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
ეთიკის კოდექსის განხილვა
სიახლეების არქივი11 აპრილი , 2014
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა მასწავლებლისა და დირექოტორის ეთიკის კოდექსსა და მოსწავლის ქცევის კოდექსის ცვლილებაზე მუშაობა დაიწყო.
სასტუმრო ქორთიარდ მარიოტში სხვადასხვა სკოლების მასწავლებლები, განათლების ექსპერტები და არასამთავრობო ორგანიზაციების წარმომადგენლები არსებული კოდექსის ფარგლებში რამდენიმე ძირითად საკითხს განიხილავდნენ:





  • რელიგიური შემწყნარებლობა;
  • არაძალადობრივი ქმედების იდენტიფიცირება;
  • ბავშვთა უფლებების დაცვა და ა.შ.

პრეზენტაციების შემდეგ პედაგოგებმა და ექსპერტებმა ჯგუფებში იმუშავეს და რეკომენდაციები წარმოადგინეს, რომელიც საფუძვლად დაედება დირექტორისა და მასწავლებლის ახალ კოდექსს.