მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
შეხვედრა მცხეთის საჯარო სკოლის მასწავლებლებთან
სიახლეების არქივი05 მარტი , 2013

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი მცხეთის N1 საჯარო სკოლის მასწავლებელებს შეხვდა. გია მამულაშვილმა ცენტრის ახალ პროექტზე, „სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიულ განვითარებაზე“ ისაუბრა.

პროექტის ფარგლებში საჯარო სკოლების ბაზაზე შეიქმნება პროფესიული გადამზადების ჯგუფები. თითოეული ჯგუფის წევრი რამდენიმე მიმართულებით იმუშავებს:

· ერთმანეთის საქმიანობაზე, „კრიტიკული მეგობრების“ პოზიციიდან დაკვირვება და თითოეულის გამოცდილების განხილვა;

· დაკვირვებისა და მოსწავლეთა შედეგების ანალიზის საფუძველზე ერთმანეთის პროფესიულ საჭიროებების დადგენა;

· სასწავლო პროგრამის დაგეგმვაზე, განხორციელებასა და შეფასებაზე ერთობლივი მუშაობა;

· სწავლების პროცესში არსებული პრობლემების ერთობლივი განხილვა და მათი გადაჭრის გზების მოძებნა;

· პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ელემენტების გამოყენება და აღნიშნული კვლევის შედეგების გაზიარება როგორც საკუთარი, ისე მეზობელი სკოლების პედაგოგებისთვის და სხვ.

ამ ეტაპზე პროექტის ფარგლებში მიმდინარეობს პროგრამის პილოტირება, რომელშიც საქართველოს ყველა რეგიონიდან 210 სკოლა მონაწილეობს. თითოეული საპილოტე სკოლის ჯგუფი 7-8 მასწავლებლისგან დაკომპლექტდება და ისინი სპეციალურ ტრენინგს გაივლიან.

 

ცენტრის წარმომადგენლები ყველა საპილოტე სკოლის მასწავლებლებს პირადად გააცნობენ პროექტის დეტალებს.