მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
მასწავლებლის თვითშეფასების განახლებული კითხვარი დამტკიცდა
სიახლეების არქივი21 ოქტომბერი , 2016

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა მასწავლებლის თვითშეფასების განახლებული კითხვარი დაამტკიცა. კითხვარის ელექტრონული ვერსიები მომზადებულია როგორც ქართულ, ისე რუსულ, სომხურ და აზერბაიჯანულ ენებზე.

კითხვარში ცვლილებები მასწავლებლებისა და განათლების ექსპერტების აზრის კვლევის შედეგად განხორციელდა. აღნიშნული მოსაზრებების გათვალისწინებით შემცირდა კითხვარის მოცულობა, გამარტივდა და უფრო მოსახერხებელი გახდა მისი სტრუქტურა, ასევე შემცირდა შესაფასებელი დებულებებისა და თვითრეფლექსიების რაოდენობა, დაიხვეწა ინდიკატორები და შეფასების სქემა.

თვითშეფასების კითხვარის მიზანია, რომ მასწავლებელმა ადეკვატურად შეაფასოს თავისი საქმიანობა, გამოკვეთოს და გააანალიზოს საკუთარი ძლიერი და სუსტი მხარეები, რისი გათვალისწინებითაც მას შეუძლია დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღოს პროფესიული განვითარების სხვადასხვა ღონისძიებებში.

თვითშეფასების კითხვარი ხელმისაწვდომია ყველა დაინტერესებულ პირისთვის. იგი განთავსებულია მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ვებ-გვერდზე: TPDC.GOV.GE - სქემის განყოფილებაში.