მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის მოადგილე გარდაბნის საჯარო სკოლების მასწავლებლებს შეხვდა
სიახლეების არქივი03 აპრილი , 2016

განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის მოადგილე ლია გიგაური და მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი გიორგი მაჩაბელი გარდაბნის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლების მასწავლებლებს შეხვდნენ და მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში მიმდინარე სიახლეები გააცნეს. მინისტრის მოადგილის განცხადებით, სქემის ფარგლებში უკვე მოხდა პირველი დაწინაურება და 330 პრაქტიკოს პედაგოგს უფროსი მასწავლებლის სტატუსი მიენიჭა. აღსანიშნავია, რომ გარდა სტატუსის დანამატისა, 1 აპრილიდან ასევე გაიზარდა საბაზო ხელფასის ოდენობა, რაც მასწავლებლებისთვის მნიშვნელოვანი სტიმულია.

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის განცხადებით, მიმდინარეობს შიდა დაკვირვების ინსტრუმენტის გამოცდა და პროცესში ჩართული სკოლების შეფასების ჯგუფებთან აქტიური თანამშრომლობა ეფექტიანი უკუკავშირის მიზნით. სქემის ფარგლებში ეფექტიანი და უწყვეტი პროფესიული განვითარებისათვის, წელს პირველად, ეთნიკური უმცირესობის წარმომადგენელ მასწავლებლებს შეეთავაზათ ქართული ენის კურსი, რომელში ჩართვაც ნებაყოფლობითია. ამჟამად, ეთნიკური უმცირესობებით კომპაქტურად დასახლებული რეგიონების არაქართულენოვან სკოლებში კურსს 700-ზე მეტი პედაგოგი გადის. გარდა ამისა, აზერბაიჯანულ, რუსულ და სომხურ ენებზე ითარგმნა მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის დოკუმენტაცია, თვითშეფასების კითხვარი და სქემის გზამკვლევის პირველი ნაწილი, რომელიც ინდივიდუალურად დაურიგდა არაქართულენოვანი სკოლებისა და სექტორების მასწავლებლებს. აღნიშნული ღონისძიებები ხელს უწყობს ზოგადი განათლების სისტემაში მიმდინარე პროცესებში ეთნიკური უმცირესობის წარმომადგენელი პედაგოგების სრულფასოვან ინტეგრირებას.

შეხვედრაზე მასწავლებლებს კიდევ ერთხელ განემარტათ თვითშეფასების ინსტრუმენტის დეტალები და მისი კავშირი მასწავლებლის საქმიანობისა და პროფესიული განვითარების დაგეგმვასთან. სამინისტროს წარმომადგენლების განცხადებით, თვითშეფასების კითხვარის ანალიზის შედეგები და მასწავლებლებისგან მიღებული რეკომენდაციები სქემის პილოტის შეფასების შემდეგ, სქემაში აისახება. ლია გიგაურის განცხადებით, სქემა უნდა იყოს არა ტვირთი, არამედ მასწავლებლის დამხმარე და მამოტივირებელი ინსტრუმენტი. მინისტრის მოადგილემ ეროვნულ სასწავლო გეგმაში დაგეგმილ ცვლილებებზეც ისაუბრა და მასწავლებლებს მოსაზრებების გაზიარება სთხოვა. მისი თქმით, ეროვნული სასწავლო გეგმა განახლებისთანავე ითარგმნება და ხელმისაწვდომი იქნება ეთნიკური უმცირესობების ენებზეც.