მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
სკოლის შიდა შეფასების პროცესის მონიტორინგის მიმართულებით საჯარო სკოლის დირექტორიების გადამზადების პროცესი სრულდება
სიახლეების არქივი10 მარტი , 2016

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ქვეყნის მასშტაბით საჯარო სკოლის დირექტორების გადამზადების პროცესს ასრულებს. სკოლის დირექტორებმა უმრავლესობამ შეხვედრების ფარგლებში სკოლის შიდა შეფასების პროცესის მონიტორინგის ტრენინგი გაიარა.

ტრენინგების მონაწილეებს საშუალება ჰქონდათ გაცნობოდნენ სკოლის ადმინისტრაციის სქემით განსაზღვრულ ფუნქცია-მოვალეობებს, ფასილიტატორისა და მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის მუშაობის პრინციპებს, შეფასებისა და მონიტორინგის ფორმებსა და მოდელებს, ფასილიტატორისა და მასწავლებლის შიდა შეფასების ჯგუფის საქმიანობის შიდა მონიტორინგის გზებსა და საშუალებებს, მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის საქმიანობის მონიტორინგისა და შეფასების პროცესში წარმოქმნილი საფრთხეებსა და მათი თავიდან აცილების გზებს; ასევე, სქემის მონიტორინგის დოკუმენტის შექმნის სტანდარტს.

რამდენადაც მასწავლებელთა შეფასებაში პირველად ჩაერთო სკოლა, მნიშვნელოვანია, რომ საპილოტე წელს სკოლის დირექტორებს მაქსიმალურად შეეწყოთ ხელი სქემის მიმდინარეობის მონიტორინგის განხორციელებისათვის აუცილებელი ცოდნისა და უნარების შეძენაში, რათა სკოლებში წარმატებით და ხარისხიანად განხორციელდეს სქემით გათვალისწინებული შეფასების პროცესი. ამჟამად მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრში მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის წევრების გადამზადება მიმდინარეობს.