მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
30-მდე კერძო და საჯარო სკოლაში „მსოფლიოს ყველაზე მასშტაბური გაკვეთილი” ჩატარდა
სიახლეების არქივი30 სექტემბერი , 2015

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ინიციატივითა და ორგანიზებით საქართველოს 30-მდე კერძო და საჯარო სკოლა განათლების საერთაშორისო ექსპერტის, კენ რობინსონის ინიცირებულ დაგაეროსბავშვთაფონდისმხარდაჭერით განხორციელებულპროექტს„მსოფლიოსყველაზე მასშტაბური გაკვეთილი“ შეუერთდა.

გაკვეთილი VII-VIII კლასის მოსწავლეებს ინგლისური ენისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებმა ერთობლივად ჩაუტარეს. გაკვეთილის თემა გაეროს ორგანიზაციის მიერ შემუშავებული „მდგრადი განვითარების გლობალური მიზნები“ იყო.

პროექტი სხვადასხვა ქვეყანის სკოლებში გაკვეთილის ერთდროულად ჩატარებას ითვალისწინებდა.

მსოფლიო მასშტაბური გაკვეთილი გაეროს მდგრადი განვითარების სამიტის პარალელურად განხორციელდა, სადაც მსოფლიო ლიდერები პლანეტის დაცვისა და კლიმატური ცვლილებების საკითხებზე მსჯელობდნენ.