მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ინკლუზიური განათლების მიმართულებით ტრენინგებს აცხადებს
სიახლეების არქივი17 აგვისტო , 2015

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი მასწავლებლებს, ფსიქოლოგებსა და ინკლუზიური განათლების სპეციალისტებს ორი ტრენინგ-მოდულის გავლას სთავაზობს.

ტრენინგ-მოდული „რთული ქცევის მართვა“ მონაწილეებს მოსწავლის ქცევის ყველა იმ სირთულეს გააცნობს, რაც შეიძლება გამოვლინდეს კლასში და ხელი შეუშალოს მოსწავლის სწავლასა და სოციალიზაციას. ტრენინგზე მონაწილეები ასევე გაეცნობიან ფაქტორებს და მიზეზებს, რაც განაპირობებს მოსწავლის რთულ ქცევას. ტრენინგის ძირითადი დრო კი ქცევის მართვის ეფექტური სტრატეგიების შესწავლას დაეთმობა.

ტრენინგ-მოდულის „სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლის მასწავლებლის პორტფოლიო“ ფარგლებში მონაწილეები გაეცნობიან „მასწავლებლის პორტფოლიოს“, რომელიც განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრომ 2013 წელს შეიმუშავა. დოკუმენტის დახმარებით სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეთა მასწავლებლები და ინკლუზიური განათლების სპეციალისტები მოსწავლის სწავლის პროგრესის ასახვას, დოკუმენტირებას და მართვას შეძლებენ.

ტრენინგების მიზანია შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე და სპეციალური საგანმანთლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების განათლების ხელშეწყობა და ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში ხარისხის ამაღლება.