მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
პროფესიული განათლების ხარისხის მართვის მენეჯერებისთვის სემინარი ჩატარდა
სიახლეების არქივი25 მაისი , 2015

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში პროფესიული განათლების ხარისხის მართვის მენეჯერებისთვის სემინარი ჩატარდა. სემინარი მოდულური პროგრამების დანერგვის მეთოდებსა და პროფესიული შეფასების ინსტრუმენტების განვითარებას ეხებოდა.

სემინარზე ყურადღება გამახვილდა ინტერაქტიული პედაგოგიკიკის ფილოსოფიურ საფუძვლებსა და ძირითად მსოფლმხედველობრივ ღირებულებებზე, რომელიც საფუძვლად უდევს ახალ შეფასების სისტემას. მათ შორის საუბარი იყო პროგრამის განხორციელებაში ჩართული თითეული მხარისათვის შეფასების საჭიროებაზე, ასევე შეფასების მექანიზმსა და შეფასებისთვის საჭირო დოკუმენტაციის ნუსხაზე.

სემინარის მონაწილეებმა განიხილეს სასწავლო პროცესის დასაგეგმად საჭირო 3 ძირითადი დოკუმენტი: პროფესიული სტანდარტის,შეფასების სტანდარტისა და საგანმათლებლო პროგრამის ურთიერთმიმართების საკითხები. შეხვერაზე დამუშავდა შეფასების ყველაზე მნიშვმელოვანი ინსტრუმენტები და დადგინდა მათი შესაბამისობა შეფასების მიმართულებებთან.