მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
დირექტორების შეხვედრა პრემიერ მინისტრთან
სიახლეების არქივი31 მაისი , 2012
საქართველოს პრემიერ მინისტრი ნიკა გილაური და განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი დიმიტრი შაშკინი მასწავლებლის სახლში სკოლის დირექტორებს შეხვდნენ და მათთან ერთად შეაჯამეს 2011-2012 წლის საატესტატო გამოცდები. შეხვედრას იმ სკოლის დირექტორებიც ესწრებოდნენ, რომელთა მოსწავლეებმაც გამოსაშვებ გამოცდებზე განსაკუთრებით მაღალი შედეგები აჩვენეს. 

აღსანიშნავია, რომ საუკეთესო შედეგების მქონე 20 სკოლას შორის მხოლოდ 5 კერძო სკოლაა, დანარჩენი საჯარო სკოლებია. ასევე მნიშვნელოვანია, რომ წარმატებულ სკოლებს შორის რეგიონის სკოლები ჭარბობენ. ყველაზე მაღალი შედეგები წელს რუსთავის მე-4 საჯარო სკოლამ აჩვენა. შედეგების მიხედვით რეგიონების სკოლებში სწავლის ხარისხი მნიშვნელოვნად ამაღლდა, რასაც ხელი სასწავლო გარემოს გაუმჯებესებამ შეუწყო. რეგიონებში ბევრი ახალი სკოლა აშენდა და გარემონტდა, საქართველოს მასშტაბით  სკოლები აღიჭურვა ახალი კომპიუტერებითა და  School Box-ებით, საბუნებისმეტყველო ”აინშტაინის ლაბორატორიებით”, დღეს სასწავლო გარემო ქალაქის სკოლასა და თანამედროვე სტანდარტების სოფლის სკოლაში იდენტურია. 

ამაღლდა მასწავლებელთა ცოდნის ხარისხიც, მასწავლებელთა სახლებში მიმდინარეობს პედაგოგთა ინტენსიური გადამზადება. ყველა სკოლაში ინგლისურენოვანი მასწავლებელი ადგილობრივ პედაგოგთან ერთად მოღვაწეობს. დიმიტრი შაშკინის განცხადებით, საატესტატო  გამოცდების შეგეგებმა აჩვენა, რომ საქართველოში განათლების სისტემა სწორი მიმართულებით ვითარდება და ეს პროცესი შეუქცევადია.