მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
სამუშაო შეხვედრა მასწავლებლის სტანდარტსა და სპეციალური მასწავლებლის სტანდარტზე
სიახლეების არქივი29 აპრილი , 2014
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი სპეციალური მასწავლებლის სტანდარტზე მუშაობას აგრძელებს. სასტუმრო ქორთიარდ მარიოტში გამართულ შეხვედრაზე ცენტრის წარმომადგენლები, პედაგოგები და ინკლუზიური განათლების ექსპტერტები რამდენიმე ძირითად მიმართულებაზე შეთანხმდნენ, მათ შორის:







  • განისაზღვროს სპეციალური მასწავლებლის სამუშაოს აღწერილობა სკოლაში;
  • სკოლის ხელმძღვანელებისათვის გაიწეროს რეკომენდაციები, თუ როგორ შეუწყონ ხელი სკოლაში ინკლუზიური განათლების დანერგვასა და განვითარებას;
  • მასწავლებლის სტანდარტის გზამკვლევში დანართის სახით ჩაემატოს რამდენიმე მაგალითი სსს მოსწავლესთან მუშაობის შესახებ;
  • სპეციალური მასწავლებელი გახდეს არა სკოლის ადმინისტრაციის წარმომადგენელი, როგორც დღეს, არამედ რეგულარული მასწავლებელი, როგორც ზოგადსაგანამათლებლო დაწესებულების სხვა მასწავლებელი;
  • სპეციალური მასწავლებელი ჩაერთოს პროფესიული განვითარების ერთიან სისტემაში.

სამუშაო შეხვედრის ფარგლებში ასევე განიხილეს მასწავლებლის ეთიკის კოდექსი და საჯაროსკოლის დირექტორის კოდექსი სსს მოსწავლეებთან მუშაობის კონტექსტში. ღონისძიების მიზანი იყო, მასწავლებლის სტანდარტისა და სპეციალური მასწავლებლის სტანდარტის ურთიერთმიმართების დადგენა და შესაბამისი ცვლილებების შეტანა სპეციალური მასწავლებლის სტანდარტში.

მოქმედი კანონმდებლობით სპეციალური მასწავლებელი არის სკოლის ადმინისტრაციის წარმომადგენელი და სამომავლოდ ის გახდება რეგულარული მასწავლებელი, როგორც სხვა საგნის მასწავლებლები და ის ისევე ჩაერთვება პროფესიული განვითარების ერთიან სისტემაში, როგორც ზოგადსაგანათლებლო დაწესებულების სხვა მასწავლებლები.

სპეციალური მასწავლებლის სტანდარტზე შეხვედრა მომავალშიც გარძელდება, რის შემდეგაც დოკუმენტი დასამტკიცებლად განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს წარედგინება.