მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
სემინარი მასწავლებლის სახლში
სიახლეების არქივი30 ივნისი , 2013
მასწავლებლის სახლში დაწყებითი კლასების პედაგოგებისთვის ერთდღიანი სემინარი გაიმართა.  ღონისძიების ფარგლებში პროფესორმა შალვა ამონაშვილმა მასწავლებლებს ჰუმანისტური პედაგოგიკის ძირითადი პრინციპები გააცნო. 

სემინარზე საუბარი იყო ისეთ თემებზე, როგორიცაა ინდივიდუალური მიდგომა მოსწავლეებთან, ტექსტის ანალიზი, ინფორმაციის დამუშავება და სწორად აღქმა მოსწავლეების მიერ და სხვ.

სემინარის ბოლოს პროფესორმა შალვა ამონაშვილმა პედაგოგებს  იმიტირებული გაკვეთილი დაუდგა, რომლის საშუალებითაც სემინარზე განხილული თემები მასწავლებლებს პრაქტიკაში გამოაყენებინა. 

სემინარს თბილისის საჯარო სკოლებიდან 100-მდე დაწყებითი კლასის მასწავლებელი ესწრებოდა.