მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
ტრენინგი მასწავლებელთა პროფესიული განვთარების პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიური საფუძვლებში
სიახლეების არქივი04 ოქტომბერი , 2012

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა დაიწყო გრძელვადიანი ტრენინგები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიურ საფუძვლებში.

კურსის მიზანია მასწავლებელთა პროფესიულ სტანდარტთან და ეთიკის კოდექსთან მსმენელთა ცოდნისა და უნარ-ჩვევების შესაბამისობის უზრუნველყოფისთვის ხელშეწყობა. მსმენელები მიიღებენ პედაგოგიურ და ფსიქოლოგიურ ცოდნას, დაეუფლებიან სათანადო უნარ-ჩვევებს, რათა მოსწავლეზე და შედეგზე ორიენტირებული სწავლების პირობებში შეძლონ სასწავლო პროცესის ეფექტურად წარმართვა.

კურსი შედგება ექვსი მოდულისგან:

  • საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო სისტემის ძირითადი საფუძვლები;
  • სწავლისა და განვითარების თეორიები და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში;
  • სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და სწავლის ეფექტური სტრატეგიები;
  • კომუნიკაციის პროცესი და მოსწავლეთა მოტივაცია;
  • კლასის მართვისა და კონფლიქტის მოგვარების ეფექტიანი სტრატეგიები;
  • სასწავლო პროცესის შეფასება.

 

კურსის ფარგლებში სწავლება ორიენტირებული იქნება არა მხოლოდ თეორიული ცოდნის მიღებაზე, არამედ სასწავლო პროცესში ამ ცოდნის ეფექტიანად გამოყენების უნარების განვითარებაზე.