მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
 
გურამ ბერიშვილის საჯარო ლექცია სასკოლო განათლების შესახებ
ანონსების არქივი25 ნოემბერი , 2016

2016 წლის 29 ნოემბერს, 15:00 საათზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი უმასპინძლებს გურამ ბერიშვილის საჯარო ლექციას „სასკოლო განათლება“.

გურამ ბერიშვილი გახლავთ ღვაწლმოსილი მათემატიკოსი, მსოფლიო მასშტაბის არაერთი მათემატიკური თუ განათლების თეორიის ავტორი და მკვლევარი. ათეული წლების განმავლობაში ეწეოდა პედაგოგიურ მოღვაწეობას სხვადასხვა სკოლასა თუ უნივერსიტეტში. არის „კომაროვის“ სკოლის ერთ-ერთი დამფუძნებელი და არაერთი სახელმძღვანელოს ავტორი.

ის პრაქტიკული გამოცდილება, თეორიული ცოდნა და რეკომენდაციები, რომელთა მიღებასაც საჯარო ლექციის მსვლელობისას შეძლებენ მსმენელები, მოქმედი თუ მომავალი მასწავლებლებისთვისა და განათლების ექსპერტებისათვის მეტად ღირებული იქნება შემდგომი პროფესიული განვითარებისა და პედაგოგიური პრაქტიკის გაუმჯობესებისათვის.